29 December 2011

Hmm

Nak masuk 28 DEC, RE text aku. Sumpah aku terkejut gila bila die text aku. Dia wish birthday 'ash' wey. Tak sangka yang dia still ingat birthday 'ash' tu. Yelaa aku dah tipu dia wey. 9 bulan aku tipu dia. Just nama jea lelaki tapi sebenarnya aku perempuan. Aku dah buat dia benci aku! RE i mintak maaf dengan you. Tapi sumpah, i tak pernah lupakan you. You still ada dalam hati i walaupun you tak boleh maafkan i lagi. I tahu even kita berbaik sekali pun, kita tak boleh jadi macam dulu lagi kan. Rapat, mesra. Kita tak boleh jadi macam dulu lagi. Its okay. Alhamdulillah sekarang nie you da boleh terima i jadi kawan you. Walaupun you tak boleh terima i sebagai orang yang terpenting dalam hidup you, you dah terima i jadi kawan you pun dah cukup besar. Sumpah susah nak cari orang macam you RE. You ada hati yang baik, besar tapi i dah rosakkan hati you kan. Okay i mintak maaf RE. Lepasnie i taknak kacau you lagi. You dah adaa hidup you sendiri dengan your BF. Semoga hubungan you dengan dia berpanjangan RE. Thanks fer everything ;D

No comments:

Post a Comment